Waarom

Wat willen we bereiken? Hoe willen we dat bereiken en wanneer zullen wij ons doel hebben bereikt? Allemaal vragen die, onder andere, onderdeel zijn van onze visie. Een visie die ons in 2020 daar zal brengen waar we willen zijn. 

Wij willen als bedrijf het verschil maken. We willen de regels van het spel veranderen in onze industrie. Daarvoor doen we een beroep op diverse middelen en uitingen die voor ons onze identiteit weergeven. Neem bijvoorbeeld deze foto (ijsberg). De foto van de ijsberg geeft voor ons de visie weer in beeld. Waarom? Parthen is meer dan alleen het zichtbare. Wij zijn als een ijsberg in zee en de mensen om ons heen zien tot nu toe eigenlijk alleen maar hetgeen boven het wateroppervlak uitsteekt. Wie echter dichterbij komt, mensen die ons kennen en mensen die met ons ‘in zee’ gaan, zien dat er meer is: een extra dimensie. Hoe ver die dimensie reikt en hoeveel we daarvan te zien krijgen en kunnen laten zien, is aan onze mensen, aan onze klanten en aan onze stake holders.

Wij geloven in waarom wij doen wat we doen.