Artemas

We zijn geïnteresseerd in wat klanten van ons vinden en hoe wij onze diensten en producten beter kunnen leveren. Het belangrijkste daarin is het antwoord dat onze klanten geven op de vraag: ‘Hoe waarschijnlijk acht u de kans dat u ons zult aanbevelen bij collega’s, vrienden en bekenden?’ Het antwoord op deze vraag geeft ons een NPS score. De score meet de loyaliteit van onze klant(en) aan Parthen.

We gebruiken een nieuwe methode om te leren van onze klanten. Het systeem heet Artemas. Artemas is ontwikkeld om sneller tot de kern van tevredenheid te komen. Dat is fijn, omdat wij sneller en intuïtiever behoefte hebben aan relevante signalen van onze klant. Aan de hand van eerdere feedback van klanten en stake holders, weten we dat de klant best zijn mening wil geven, maar dat hij het niet ziet zitten om zich een weg te banen door een doolhof aan vragen. Artemas is een vragenlijst met vier niveaus, de klant bepaalt hoeveel hij kwijt wil en wij weten snel wat wij moeten weten. Het betreft een nieuwe methode en we waarderen uw feedback over deze methode dan ook enorm. 

Link naar Wikipedia over NPS (Engels)